marți, 31 ianuarie 2017

Miere contrafacuta si servicii "romanesti"

Fac multe cumparaturi pe net (haine, alimente ... orice). Drept urmare, mi-am zis sa comand si miere desi as fi putut lua din piata de la producatori adevarati. Dar mi-am zis ca si aceea e miere adevarata de la producatori adevarati deoarece producatorul avea site si se lauda cu nu stiu cate certificari. Am comandat pe un site cu produse naturiste care parea serios. Greseala mea ca nu am cautat pareri nici despre site si nici despre producatorul mierii! 


Cand am primit mierea eram foarte entuziasmata. Ma gandeam ce facil e totul acum cu comertul online! Comanzi si iti aduce curierul acasa. Nu mai este nevoie sa mergi tu la piata si sa tragi de sacose! Cand am desfacut un borcan si am gustat am fost stupefiata! Avea gust de clor si cauciuc, ceva sintetic ... in niciun caz gustul si aroma binecunoscute ale mierii!
Cautand pe net (tardiva reactia, stiu) pareri despre producatorul mierii, Apicola (Albina Carpatina) am aflat ca sunt foarte departe de ce inseamna produse naturale. Mai multe despre ei se pot citi aici. Mai aveam de la ei niste miere cu polen crud. Si asta avea un gust ciudat de plastic, dar am zis ca asa o avea gust mierea cu polen. Nu mai folosisem pana acum si nu stiam cum trebuie sa fie de fapt!  
Trebuia sa le returnez si o mare surpriza a fost cand am citit conditiile de returnare. Se cerea poza cu produsele de returnat, cartea de identitate si motivul returnarii. Poate nu stiu eu bine, dar avem dreptul sa returnam in 14 zile orice produs cumparat online fara a prezenta motive. 
Am urmat pasii si am trimis coletul. Trebuia sa platesc eu curierul, dar pana la urma nu a mai fost nevoie. Nu stiu de ce. Si curierul avea ceva indoieli asupra platitorului. Poate a avut efect discutia pe care am avut-o cu cei de la plantum. Le-am zis ca nu mi se pare normal sa platesc o data transportul pentru primirea coletului, sa primesc produse contrafacute si apoi sa platesc tot eu curierul sa vina si sa le ridice. 
A trecut aproape o luna si nu am primit niciun semn ca ar fi fost receptionat coletul si ca imi vor fi trimisi banii. I-am apelat pe chat-ul de pe site si i-am intrebat. Am asteptat mult si bine pana cineva mi-a raspuns ca se intereseaza si revine cu raspuns. Si apoi am asteptat si mai mult si bine (poate chiar doua ore) si dupa alte doua interventii ale mele incare intrebam daca au raspunsul, mi s-a zis ca voi primi banii pentru cele doua borcane. Sunt socata: "Care doua? Eu am trimis trei!". Au urmat alte verificari si o confirmare ca voi primi banii pentru cele trei borcane. Am zis ca as prefera sa imi trimita banii prin mandat postal si nu prin banca deoarece mi se percepe comision. Mi s-a raspuns: "nu vi se ia comision! ni se ia noua comision, doamna!". Poate sunt paranoica, dar parca am auzit tonul superior si iritat impletit cu lipsa de respect al angajatei de la serviciul clienti. Am raspuns ca mereu banca mi-a luat comision in cazurile in care am primit bani, dar conversatia a fost incheiata brusc de angajata iritata. A inchis chat-ul si mi-a aparut optiunea de evaluare a acestuia. Atunci mi-am amintit ca si atunci cand am discutat cu ei despre returnare am patit acelasi lucru. Mi s-a inchis usa in nas. Am revenit si am cerut explicatii, dar remarca mea a fost pur si simplu ignorata. Aceeasi atitudine de lezati! 
Sunt curioasa daca mai primesc banii. Avand in vedere profesionalismul si respectul fata de clienti al celor de la plantum, am indoieli ca ii mai vad.
Trist, dar asta e Romania! Ne laudam ca suntem un popor primitor si omenos. Astea sunt povesti de adormit copiii! Suntem un popor de needucati, egoisti, ghertoi, hapsani si hrapareti!

3 comentarii:

  1. Eu cumpar miere printr-un vecin care o primeste de la cineva care are stupi intr-o zona de deal la tara. Mierea are o aroma extraordinara fie ca iau poliflora sau de salcam.
    Am luat o singura data mai demult din magazin de la ceva vanzator de prin tara, ca nu cred ca ei o produceau, si ce a ramas de un deget pe fund la borcan nu s-a "zaharisit" timp de un an cat a stat borcanul in camara, ceea ce este un indicator suficient ca ceva nu era in regula cu mierea, pe langa faptul ca nu avea aroma de miere pe care o stiam. Dar la cate chimicale ieftine exista in ziua de azi nu m-ar mira sa vanda careva "miere" care nici macar nu a trecut prin minunatele albine, si totusi sa aiba macar as putin, aroma de miere(de la albine).
    Multe chestii pe care le cumparam din comertul profesionist, si care sunt de foarte proasta calitate(cel putin fata de ceea ce se pretinde), sunt acolo in primul rand datorita unei mana de oameni care au luat spagi sub o farma sau alta, si care au permis(printr-un certificat,aviz,etc ) ca produse care sunt altceva decat se pretinde pe eticheta si sunt daunatoare sanatatii noastre sa se afle bine mersi pe rafturile magazinelor(virtuale sau fizice) asteptand urmatoarea persoana care sa cada in plasa. Si pun pariu ca sunt unii care nici nu isi dau seama ca au cazut in plasa; adica imagineaza-ti de ex. ca cineva a mancat prima oara miere in viata de la vanzatorul acela de care vorbeai....pai, nestiind cum ar trebui sa fie la gust o miere adevarata, va crede ca aceea falsa este cat se poate de adevarata.
    P.S. Mainile alea de oameni care sunt angajati in sectorul public din diferite domenii, si care pentru o spaga,mita(sub o forma sau alta) decid sa incalce propriile regulamente(ale institutiei sau ale tarii) si regulile de bun simt fac din tara asta una de lumea a treia, iar celorlati(mai evoluati din UE de ex) cel putin nu le pasa daca nu chiar le convine ca au unde sa isi arunce, pardon vanda gunoaiele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe! Cate produse contrafacute mancam noi .... nici noi nu stim! Estul Europei e un fel de Europa second-hand. Toate produsele de slaba calitate ne sunt trimise noua la preturi foarte mari. Si e mai rau ca nici in producatorii autohtoni nu mai poti avea incredere!

      Ștergere
  2. Vreau să-l apreciez pe Dr. WHITE pentru restaurarea căsătoriei mele cu vrajă, după 1 an de separare cu soția mea, cu ajutorul marelui jucător de vrajă Dr.
    WHITE soția mea se întoarce acasă și acum suntem fericiți împreună pentru totdeauna, încă o dată datorită doctorului WHITE El vindecă tot felul de boli și, de exemplu,
    1 VRAIE DE IUBIRE
    2 CÂȘTIGĂ EX ÎNAPOI
    3 FROTUL MIEREI
    4 VRAJA DE PROMOVARE
    5 VRAJA DE PROTECȚIE
    6 VRAIA DE AFACERI
    7 VRAJA MUNCĂ BUNĂ
    8 HIV SIDA
    VRAJIA LOTERIEI ȘI VRAJEA CAUZEI CURȚII Contactați-l pentru ajutor prin:
    WHATSAPP:
    +17168691327.
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere