sâmbătă, 25 iunie 2016

Jucarii vechi si noi

Imi amintesc si acum de jocurile copilariei. Ma uit la copiii de azi si observ ca nu stiu sa se joace. Spre deosebire de noi, cei de acum au atat de multe jucarii incat le tin puse gramada in saci si nu le stiu numarul. Degeaba le au daca nu stiu sa le aprecieze. Eu aveam o papusa, Eliza, si nu zeci ca acum! O ingrijeam, o pieptanam, o imbracam, o educam. Ii faceam hainute din bucati de materiale gasite si sustrase de la mama. O iubeam nespus!
Am gasit pe net o multime de poze cu papusi din vremea copilariei mele. Sunt nostalgica acum cand ma uit la ele.



Astazi, copiii se joaca cu avioane cu telecomanda si drone. M-as juca si eu cu o drona! Dar sa fie una din aia care rezista mult in zbor si filmeaza si fotografiaza!
Papusile de demult si dronele ... Jucariile vechi si jucariile noi ale copilului din mine care nu vrea sa se maturizeze. :)



Un comentariu:

  1. Foarte interesant articolul. Jucariile romanesti din comunism au fost fabricate din cauciuc, plastic si tabla. Aradeanca, Metaloglobus, Agatex, 9 Mai Lugoj sunt unii dintre producatorii de masinute, trenulete, avioane sau papusi. o pagina cu grafica jucariilor vechi romanesti: www.criptica.ro

    RăspundețiȘtergere