duminică, 26 iunie 2016

Dor de tine

As vrea sa-ti spun cat de dor imi e de tine! Imi interzic din cauza ca mi-e teama ca te voi pierde. Imi transformi ziua in iad si paradis. Imi furi gandurile si ma faci sa uit de mine. Imi amintesc doar de tine! Esti mereu cu mine oriunde m-as afla, orice as face!
Cuvintele tale imi umplu inima de caldura si imi dau o stare de agitatie amestecata cu nerabdare. As vrea sa-ti spun! As vrea sa stii! Uneori incerc sa-ti zic, apoi repede ma retrag temandu-ma ca vei disparea. Stiu ca acum nu e momentul. Stiu ...
Ma simt ca o adolescenta indragostita pentru prima data! Iti scriu prenumele pe coli colorate si visez. Visez la o seara frumoasa de vara cand ma vei tine de mana prin parcul inundat de lumina timida a lampilor. Visez la atingerea mainii tale cu piele alba, parfumata. Visez la licarirea calda din ochii tai caprui invaluindu-ma, cotropindu-ma ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu