marți, 21 aprilie 2015

Handmade by me

Unii se distreaza cand au timp liber: merg la film, in club, in parc. Mie imi place sa creez. Am momente in care nevoia aceasta este atat de puternica incat las orice am de facut si creez ceva. Fie desenez, pictez, fac un obiect art craft sau fac bijuterii din margele. Nu sunt atat de indemanatica atunci cand vine vorba de manuit clestele, dar ma descurc. Mai cer ajutorul unui prieten si imi fac damblaua ...
Am cumparat tot felul de margele mai mici sau mai mari, colorate, pictate, din sticla, din ceramica, plastic sau pietre semipretioase. Mi-am luat si alte lucruri necesare si m-am apucat de treaba. Am o colectie impresionanta de cercei si bratari pe care, recunosc, imi cam pare rau sa le vand. Creatorul e indragostit de opera lui si nu poate renunta la ea. :)))
Nici nu am facut-o cunoscuta astfel incat sa vrea lumea sa cumpere. Dar avand in vedere ca e plin Internetul de bijuterii handmade probabil nici nu as avea succes. Sau poate cu o strategie de marketing buna ... cine stie?







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu