vineri, 24 iunie 2016

Casuta din padure

M-am saturat de aglomeratie si de poluare! As vrea o casuta la munte! Una micuta si draguta in care sa ma simt acasa. Desigur ca mi-ar trebui o multime de materiale de constructii! Si niste oameni priceputi care sa o faca! Inca nu sunt hotarata daca sa fie din caramida si ciment sau din lemn si piatra. Planul il pot realiza eu la cat de mult am visat la ea!
Mi-ar placea sa fie facuta intr-o poienita, iar pe langa ea sa susure un paraias rece si neastamparat. Vara ar fi racoare la umbra copacilor si ar mirosi a brad. As scrie o carte in oaza aceea de liniste si uneori m-ar vizita vreo cunostinta mirata ca pot sa locuiesc in pustietate si salbaticie. Pentru iarna mi-as strange vreascuri multe si mi-as face provizii de mancare suficiente pentru a ajunge in primavara. 
O viata fara oameni cu caractere meschine, fara fuga dupa posesii materiale ce nu imi sunt necesare, fara egoism si rautate, fara internet.:P Doar eu si natura! Energie verde pura si armonie cu mine si cu mediul! Heaven on Earth! :)
Mai jos sunt niste imagini cu modele de casute din padure. E cam greu sa alegi una!




Un comentariu: