sâmbătă, 15 august 2015

Despre curieri si politete

Sunt dependenta de shopping-ul online, prin urmare vin frecvent curierii la mine. Ma intreb pe ce criterii ii angajeaza. Majoritatea nu stiu sa vorbeasca si sa se poarte. Ne place sa credem ca suntem un popor ospitalier, cu oameni buni si gata sa te faca sa te simti bine in tara lor. Poate fac asa cu strainii, cu ai lor sigur nu! Oameni asa prost-crescuti nu cred ca mai exista undeva! Curierii despre care vorbeam se poarta ca si cand masinile cu care vin ar fi niste limuzine proprietate personala. E normal sa-ti pese de starea masinii, dar de aici si pana la a-i reprosa clientului calitatea drumului si la a-i recomanda sa faca alte comenzi cand drumurile vor fi in stare mai buna e cale lunga. La unele firme, politica este ca omul sa desfaca mai intai coletul, apoi sa decida daca il vrea. Am intalnit pe unul care a zis ca asa e politica firmei la care lucreaza, dar el nu permite deschiderea coletului. Daca il vrei semnezi ca l-ai deschis si il primesti, daca nu - il returneaza. Sau un altul care mi-a luat bani mai multi pe livrarea unui colet, desi cand facusem comanda la centru telefonic mi se spusese suma de platit (aceeasi suma care era si pe site). M-am gandit sa-l raportez, dar mi-a fost mila si m-am gandit ca pentru cativa lei isi va pierde serviciul si poate are copii acasa. Cei mai multi nu-ti cer buletinul, iar asta e rau pentru ei. Daca livreaza cui nu trebuie?
Printre ei sunt si cativa care stiu sa se comporte adecvat si profesionist, dar sunt putini. Poate in timp vor invata si ceilalti ... eu voi continua sa fac comenzi.:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu