vineri, 10 iulie 2015

Away from my desk


Da, o saptamana voi fi away from my desk. Voi avea parte de o saptamana de senzatie! Cazare intr-un hotel de 3 stele si mese incluse intr-un oras care a ajuns sa-mi fie drag. L-am urat initial si cand am locuit acolo nu-mi doream decat sa plec mai repede spre casa copilariei mele. Mai apoi am ajuns sa-i iubesc zumzetul, sa-mi placa felul cum soarele ii mangaie statuile, sa ma simt relaxata intr-o seara racoroasa de vara plimbandu-ma pe strazile lui luminate. Acum ii simt lipsa si parca ma incarc cu energie de fiecare data cand il vizitez si nu ma mai simt bine cand ma intorc ... acasa.
De abia astept sa ajung acolo! Sper sa nu-mi strice nimic starea aceasta de bine. Poate doar personajele cu care ma voi intalni, dar pe care voi incerca sa le ignor. 
Voi fi departe de tot ce se intampla pe aici. God, trebuie sa-mi iau si eu smartphone si o tableta!
Am o multime de lucruri de facut incat a trebuit sa-mi fac o lista sa nu uit ceva. Dupa aceasta saptamana trebuie sa iau o decizie, una majora si cu implicatii serioase. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu