duminică, 24 mai 2015

Cine a castigat Eurovision 2015?

S-a incheiat Eurovision 2015. Spre deosebire de alti ani, nu am urmarit concursul si nu stiu cum suna melodiile participante. Dar am vazut ca a castigat Suedia cu o melodie numita Heroes si interpretata de Mans Zelmerlow (Måns Zelmerlöw).



Curioasa, am ascultat melodia si mi s-a parut familiara. Suna bine, are un mesaj interesant, dar parca am mai auzit-o. 
Si tot citind despre ea, am descoperit cu de seamana. Aduce mult cu Lovers on the run, melodia lui David Guetta. Unii zic ca, de fapt, melodia castigatoare la Eurovision a fost compusa cu un an inaintea celei a lui Guetta. 


Nu stiu care este adevarul. Dupa Eurovision mereu apar astfel de speculatii. Cert este ca melodia este destul de catchy, vocea lui Mans este memorabila si sa nu mai zic ca el insusi este cute &sexy! 
Felul in care s-a prezentat pe scena la Eurovision a fost cu siguranta un atu care a cantarit mult in alegerile votantilor. Cand vezi interpretarea melodiei pe scena de la Eurovision ai impresia ca vezi un videoclip. Sunt multe efecte speciale si coordonarea perfecta a lui Mans cu personajele proiectate te va da pe spate fara indoiala! 




2 comentarii: